M3 tema 03 - joi

 Joi 19


     Povestea de azi începe cu visul de noaptea trecută. Visul era unul foarte ciudat cu multe veverițe si păsări dar nu prea l-am băgat în seamă până azi...joi 19...aici a început tot.
    Am ajuns la școală și îmi vedeam de treaba mea până când am auzit o fată cum plângea și m-am gândit să merg să o întreb dacă e bine. Când am ajuns am rămas șocată deoarece fata nu era fată era o ciudățenie cu, corp uman și cap de veveriță, am crezut că am vedenii dar după două ture de apă rece pe față mi-am dat seama că este adevărat. Am fugit în clasă unde am avut din nou șocul de a vedea acum toți colegii metamorfozați cu, corp uman și capete ba de păsări ba de veverițe. Am fugit în baie și m-am ascuns într-o toaletă pentru că nu voiam să fiu următoarea...era liniște mormântală în toată școala dar după 20 de minute cineva intrase în baie și mă căuta și mă găsise.
     Din acel moment nu mai știu ce s-a întâmplat dar când m-am trezit era totul normal ca înainte cu excepția faptului că eu eram leșinată în baie si cu un semn de injecție. 
    În încheierea poveștii am să vă las un asfat acela de a fi mereu cu ochii în patru și dacă instictul vă atenționează că ceva nu e bine ascultați-l.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog