Dirigentie tema 4 - Sport

 Fac judo de 10 ani dar din cauza unei accidentări destul de grave trebuie să fac pauză o perioadă cam lungă. Cât timp făceam judo am obținut de la locul 4 până la locul 1 la cele mai importante concursuri cum ar fi naționalele sau europenele. Am avut o grămadă de accidentări una mai gravă ca cealaltă, am ajuns de la o mică luxare sau pumn în gură din ”greșeală” la ruptură de claviculă și ruptură parțială de ligament. Concursurile in care mergeam in acelasi timp cu grupa mea erau cele mai tari pt. că mă făceau să uit de emoții și să mă distrez. Desigur că am format prietenii foarte frumoase cu băieții din grupă cu, care mă înțelegeam, iar aceste prietenii încă țin de atâția ani, am mers în foarte multe cantonamenti și în unele veneau și cei mai mici cu noi, trebuia să avem grijă de ei și să îi facem să fie cuminți pt. că altfel ne dădea pedepse și după un antrenament greu nu mai aveam cheful și energia necesară să facem și pedeapsa. Pe viitor aș vrea să fiu antrenoare.






 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog