M3 tema 03 - Cuburi



 Am facut un cub de 100px100 pe care l-am copiat de 5 ori. Am scris literele dupa cu shift - ul apasat am selectat scrisul si cubul dupa cu Merge Layers le-am bagat intr-un singur layer. Cu unealta Magic Wand Tool am selectat litera apoi am mers la edit si cut.
 








































































,


































































































































































































































































































































































































































Comentarii

Postări populare de pe acest blog