Dirigentie tema 6 - Securitate

 Una dintre situatiile in care am fost martora in vechea scoala a fost atunci cand un fost coleg de al meu a fost batut de trei baieti in spatele scolii. In momentul in care am vazut ca acei baieti se leaga de el si vin spre el ca sa il bata si au inceput sa il bata l-am sunat pe domnul director cu, care ma intelegeam foarte bine si a venit sa rezolve situatia cu ajutorul politiei.

A doua situatie in care am fost implicate toate fetele din clasa a fost atunci cand draga noastra colega Patricia si-a permis sa ne faca c...e, dar am decis sa incerc sa o ignor. Din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa taca din gura si sa nu se mai lege de noi pt ca nu stie ea ce fac eu cu viata mea si nu este ea langa mine sa ma verifice. Daca nu posta acel video si nu zicea chestia aia toata lumea era fericita.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog