Dirigentie tema 10 Portofoliu personal

 Eu am facut o actiune de voluntariat la Campionatul National, deoarece eu am luptat cu o zi inaintea celor din 2006 am mers la sala unde se tinea concursul pentru a i vedea pe unii dintre colegi mei cum lupta. Dupa primele trei meciuri s a auzit in sala ca paramedicii au nevoie de un sportiv care sa ii ajute pe perioada concursului, asa ca m am oferit fericita sa i ajut cu, concurentii accidentati, in ziua aia au fost multi concurenti accidentati, iar eu ii ajutam pe paramedici calmand concurenti si urmarind ce se intampla in timpul meciului pentru ca era foarte important sa fii atent la lupta ca sa iti dai seama ce a patit...daca a fost strangulat, luxat, daca i sa spart nasul sau daca s a ars foarte tare de saltea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog